Bilişim Teknolojileri Öğretim Teknolojileri Materyal Geliştirme için WEB 2.0 Araçları 1

Stok Kodu:
9786057895143
Boyut:
160-235-0
Sayfa Sayısı:
160
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019-03-01
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
%18 indirimli
16,00TL
13,12TL
9786057895143
1248639
Bilişim Teknolojileri Öğretim Teknolojileri Materyal Geliştirme için WEB 2.0 Araçları 1
Bilişim Teknolojileri Öğretim Teknolojileri Materyal Geliştirme için WEB 2.0 Araçları 1
13.12

Gelişen teknolojiye uyum sağlayabilen öğretmenlerin, sınıflarında yaptıkları etkinliklere teknolojiyi entegre etmeleri daha etkin ve anlamlı öğrenmeçevreleri oluşturabilmektedir. Bu nedenle, öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin, Web 2.0 uygulamaları ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamları oluştururken; bilişim teknolojileri, öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme derslerinde kullanabilecekleri bir el kitabı hazırlanması hedeflenmiştir.

Birinci cildinin hazırlandığı bu el kitabında;Her derse kolayca entegre edilebilen hazır ya da kullanıcı tarafından tasarlanan ve farklı dillerde konuşturmayı sağlayan Voki;Bireysel ya da takım bazlı oyunlar oynanabilen, eğlendirirken öğreten ve oyun tabanlı bir anlık ölçme değerlendirme sistemi olarak Kahoot!;Çok yönlü ve her türlü kademede kullanılabilecek bir karikatür tasarlama ve dijital hikâye tasarlama platformu olarak ToonDoo;İçerisinde var olan şablon ve animasyonları kullanarak ya da sisteme eklenen ögeler kullanılarak öğretici animasyonların hazırlanabileceği Powtoon;

Gelişen teknolojiye uyum sağlayabilen öğretmenlerin, sınıflarında yaptıkları etkinliklere teknolojiyi entegre etmeleri daha etkin ve anlamlı öğrenmeçevreleri oluşturabilmektedir. Bu nedenle, öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin, Web 2.0 uygulamaları ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamları oluştururken; bilişim teknolojileri, öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme derslerinde kullanabilecekleri bir el kitabı hazırlanması hedeflenmiştir.

Birinci cildinin hazırlandığı bu el kitabında;Her derse kolayca entegre edilebilen hazır ya da kullanıcı tarafından tasarlanan ve farklı dillerde konuşturmayı sağlayan Voki;Bireysel ya da takım bazlı oyunlar oynanabilen, eğlendirirken öğreten ve oyun tabanlı bir anlık ölçme değerlendirme sistemi olarak Kahoot!;Çok yönlü ve her türlü kademede kullanılabilecek bir karikatür tasarlama ve dijital hikâye tasarlama platformu olarak ToonDoo;İçerisinde var olan şablon ve animasyonları kullanarak ya da sisteme eklenen ögeler kullanılarak öğretici animasyonların hazırlanabileceği Powtoon;

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 13,12    13,12   
2 6,82    13,64   
3 4,64    13,91   
6 2,36    14,17   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 13,12    13,12   
2 6,82    13,64   
3 4,64    13,91   
6 2,36    14,17   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 13,12    13,12   
2 6,82    13,64   
3 4,64    13,91   
6 2,36    14,17   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 13,12    13,12   
2 6,82    13,64   
3 4,64    13,91   
6 2,36    14,17   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 13,12    13,12   
2 6,82    13,64   
3 4,64    13,91   
6 2,36    14,17   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 13,12    13,12   
2 6,82    13,64   
3 4,64    13,91   
6 2,36    14,17   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 13,12    13,12   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat