Türk Müziğinin Çok Seslendirilmesinde Tonal Armoni

Stok Kodu:
9786257915571
Boyut:
210-290-
Sayfa Sayısı:
245
Basım Yeri:
Konya
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022-04-21
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
%20 indirimli
329,00TL
263,20TL
Taksitli fiyat: 6 x 47,38TL
9786257915571
1257947
Türk Müziğinin Çok Seslendirilmesinde Tonal Armoni
Türk Müziğinin Çok Seslendirilmesinde Tonal Armoni
263.20
Türk Müziğinin Çok Seslendirilmesinde Tonal Armoni Kitap Açıklaması Türk müziği ve çokseslilik, özellikle Cumhuriyetin ilk yıllarından beri ciddi olarak ele alınmış konulardır. Kaldı ki ilk dönem bestecilerimiz bu alanda çok güzel örnekler, eserler vermişlerdir. Bestecilerimiz işin kuramsal boyutundan daha çok uygulama boyutuyla ilgilenmişlerdir. Kemal İlerici bu konuşa dörtlü armoni iddiası ile ortaya çıkmış ve dörtlü akorların sistematik kullanımıyla Türk müziğinin armonilenmesinin kitabını yazmıştır. Bazı yönleriyle iyi bir çalışma olsa da geniş bir kitlede ilgi görmemiştir. Kaldı ki İlerici yeni bir şey de bulmamıştır. Sadece makam dizilerinin sesleri üzerine kurguladığı dörtlü akorları armonisinde kullanmıştır. Bahadır Çokamay'ın çalışmasını ayrıntılı bir şekilde tetkik ettim. Çalışmada yöntem ve metot olarak İlerici'ninkine benzer yanlar olsa da konuyu bir adım daha ileri taşıyarak, tonal armoniyle yapılan çokseslilik uygulamalarına daha sistematik ve kuramsal bir bakış açısı getirmiştir. Türk müziği ve çokseslilik konularında daha önce kompozisyon ve icra çalışmaları yapmış biri olarak söylemeliyim ki Bahadır'ın çalışması Türk müziği eğitimi camiasına ve hayatına yeni bir soluk getirecektir.
Türk Müziğinin Çok Seslendirilmesinde Tonal Armoni Kitap Açıklaması Türk müziği ve çokseslilik, özellikle Cumhuriyetin ilk yıllarından beri ciddi olarak ele alınmış konulardır. Kaldı ki ilk dönem bestecilerimiz bu alanda çok güzel örnekler, eserler vermişlerdir. Bestecilerimiz işin kuramsal boyutundan daha çok uygulama boyutuyla ilgilenmişlerdir. Kemal İlerici bu konuşa dörtlü armoni iddiası ile ortaya çıkmış ve dörtlü akorların sistematik kullanımıyla Türk müziğinin armonilenmesinin kitabını yazmıştır. Bazı yönleriyle iyi bir çalışma olsa da geniş bir kitlede ilgi görmemiştir. Kaldı ki İlerici yeni bir şey de bulmamıştır. Sadece makam dizilerinin sesleri üzerine kurguladığı dörtlü akorları armonisinde kullanmıştır. Bahadır Çokamay'ın çalışmasını ayrıntılı bir şekilde tetkik ettim. Çalışmada yöntem ve metot olarak İlerici'ninkine benzer yanlar olsa da konuyu bir adım daha ileri taşıyarak, tonal armoniyle yapılan çokseslilik uygulamalarına daha sistematik ve kuramsal bir bakış açısı getirmiştir. Türk müziği ve çokseslilik konularında daha önce kompozisyon ve icra çalışmaları yapmış biri olarak söylemeliyim ki Bahadır'ın çalışması Türk müziği eğitimi camiasına ve hayatına yeni bir soluk getirecektir.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 263,20    263,20   
2 136,86    273,73   
3 93,00    278,99   
6 47,38    284,26   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 263,20    263,20   
2 136,86    273,73   
3 93,00    278,99   
6 47,38    284,26   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 263,20    263,20   
2 136,86    273,73   
3 93,00    278,99   
6 47,38    284,26   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 263,20    263,20   
2 136,86    273,73   
3 93,00    278,99   
6 47,38    284,26   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 263,20    263,20   
2 136,86    273,73   
3 93,00    278,99   
6 47,38    284,26   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 263,20    263,20   
2 136,86    273,73   
3 93,00    278,99   
6 47,38    284,26   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 263,20    263,20   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat